luni, 9 aprilie 2012

Haos?

Fiecare om are haosul sau preferat! Haosul meu preferat e alaturi de tine, in momentele cind ma lupt singura cu mine si imi tot repet in gind "tot ce traiesti acum e ceva absolut normal", "nu atrage atentia la felul cum vorbeste , la felul cum iti zimbeste sau te priveste", "nu innebuni cind te saruta, nu-ti iesi din minti cind il saruti", Nu, Nu si iar NU.. de ceva timp am invatat sa imi interzic absolut tot ceea ce ma leaga de tine, e un fel de protest, sau o lupta.. pe care uneori, bine ,recunosc, deseori o pierd. De ce? Pentru ca e imposibil sa ma tin la distanta de tine! E imposibil sa nu  te sarut , sa nu te imbratisez si sa nu pierd orice lupta impotriva ta sau mai nou a noastra.. Esti haosul meu preferat, esti cel ce ma face sa am emotii cind ma priveste sau ma atinge, esti cel alaturi de care pot  sta linistita si totodata sa imi salte inima in piept de bucurie ca in sfarsit sunt in bratele tale, esti cel ce cu mare dragoste il cert si cel in bratele caruia ma arunc de fiecare data plina de frica si nesiguranta, dar ma arunc caci numai la tine in brate ma simt "acasa".
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu