marți, 4 decembrie 2012

Ea cu ochii nostri

   Astazi la lectia de Managementul Resurselor Umane, ne-am jucat :), am jucat ceva foarte interesant :)

Colegii mei mi-au facut o caracterizare, concomitent  si eu am fost nevoita sa imi fac una, caracterizarile au fost citite in fata altor colegi din alte grupuri.. Doamna Profesoara a ajuns la concluzia ca sunt Flegamtico-Sangvinica si mi-a mai zis sa nu ma las de blog si de scris :D

Nota! Regula era ca sa povestesti cit mai multe despre persoana data aleasa din grup, caracterizindui o anumita calitate prin citeva cuvinte, nefolosind acdjective directe.


Ea  cu ochii nostri :)
  " Lena - o fată aparent obișnuită, dar știm desigur că aparențele sunt înșelătoare.
Credem că capacitatea ei principală este de a se face evidențiată într-un colectiv, dar într-un mod discret, subtil, demonstrând multă perspicacitate și inteligență, măsurată în vorbele sale.
Din testele trecute anterior detectăm capacitatea ei de a tinde spre a fi un lider, dar pune accent și pe dorința sa de a se îmbogăți("Cursa șobolanului"),fără lipse materiale.
Calmul din glasul ei ar putea denota un caracter liniștit, dar cred că noaptea, înainte de somn probabil se gândește intensiv la viața ei care i-ar putea părea chiar zbuciumată, dat fiind faptul că lucrează și învață în același timp, încercând să organizeze acestea într-o formulă cât mai reușită și poate și e frustrată atunci când nu reușește asta.

       Motto:  "Ești bun cu ea, e bună cu tine". "

Eu cu ochii mei

   Un nou scop micut la fiecare rasarit si un nou rezultat la fiecare apus, deseori nu inteleg cum intr-o singura persoana incap atatea calitati opuse,pe cit de rece si calculata ma fac lucrurile importante, serioase si dificile, pe atat de emotiva ma fac detaliile si lucrurile marunte..
  Comunicativa? Da :) insa numai dupa 10 minute aflata in acel colectiv/ grup nou. Cu toate ca studiez la o facultate de profil tehnic si realist eu tot mai cred ca frumosul va salva lumea, de aici cred ca si dragostea mea nebuna fata de fotografie :)
  Am o regula, ii spun "Regula celor 3 sanse", consider ca orice om in lume are dreptul la ele. Se zice ca ma cam pricep in oameni , ca si intuitia e buna, insa asta nu m-a impiedicat sa calc pe aceleasi greble de 2 ori :)
  Tot timpul exista acel "Astept", astept Craciunul din octombrie si augustul din februarie.
  Oamenii cu adevarat importanti sunt doar cei dragi, lumea e intr-o permanenta schimbare, asa am fost , asa sunt si asa voi fi si eu  :).
   Si daa.. am si eu un viciu.. iubesc prea mult ciocolata!  <3

Sunt atat de diferite aceste 2 descrieri.. si totusi voi ce spuneti?
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu