sâmbătă, 4 august 2012

Acasa

.. dupa o saptamana nebuna si plina de lucru si canicula, si magazine, si drumuri lungi, am hotarat ca weekend-ul asta stau acasa, dorm mult si ma uit la un serial, amenajez putin camera, mai fac o curatenie prin haine, nimic important... numai odihna :)
  Zis si facut, toata ziua am dormit-o, trezita de tunetele de afara,am aprins laptopul si m-am uitat la 2 seri din Pretty little liars , dupa care ne-am  adunat toata familia la balcon sa  ne bucuram de ploaie :), demult nu am mai petrecut atat de linistit si de frumos o zi, acasa, fara griji, fara drumuri lungi si fara canicula.
  Mai spre seara am gatit cu mult drag si cu mult.... busuioc :D:D:D , mi-am adunat familia draga la masa.. si am vorbit, am vorbit mult...
  Sunt pregatita pentru saptamana de lucru ce urmeaza,  fericita si plina de pozitiv.
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu