duminică, 18 septembrie 2011

Toamna - dragoste cu miros de frunze arse


E inca devreme in toamna, insa mie deja mi-e dor de  timpul cind vantul suiera pe la geamuri, noptile sunt din ce in ce mai lungi, dupa-amiezele mohorate din ce in ce mai melancolice...Simt nevoia unei perioade mai linistite si mai asezate in viata mea! Simt nevoia sa aud acel sunte al ploii ,iar eu ghemuita in patutul cald sa ma bucur din plin de faptul ca e liniste si ca am tot dreptul sa dorm si sa stau la caldut caci afara ploua si e foarte urit! Mi-e dor de clipele cind pe ploaia de afara nu eu eram cea care dormea ci tu:) , iar eu priveam fiecare mm de liniste si pace de  pe fata ta! Mi-e dor de primblarile prin frunzile arse de atita soare, mi-e dor de zilele reci cind dupa o plimbare prin vint cautam disperati un loc unde se poate bea un ceai caldut!
Mi-e dor de toamna, mi-e dor de noi 2 ,linistiti si indragostiti!
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu