sâmbătă, 11 iunie 2011

Il iubesti?

“-Il iubesti? ma intreaba un demon…
-da ii raspund vrajita, intr-un zambet in care se topesc toate bucuriile lumii. Mi-e drag…
-Nu mai ai ochi?
-Ba da. dar il vad doar pe el;
-Si iti ajunge?
-Da imi ajunge…
-Si cu ce vezi cerul, copacii?
-cu ochii lui!
-Si cu ce simti zapada, cum stii cat de proaspata e si de rece?
-cu mana lui.
-Si cand ti-e sete ce faci?
-il sarut!
- Si cand vrei sa-ti inmoi buzele in apa limpede, buna?…
-apa o simt cu buzele lui.
-Nu-ti place sa pasesti singura, sa simti asfaltul elastic, viu sub pasii tai?
-Ii simt umarul alaturi si, lipita toata de el, ma simt leganata de arcurile pasilor lui.
-Dar oamenii de pe strada?
-Carabusii aceia mari? Umbrele care trec pe langa noi? el spune ca vor sa-mi faca rau, sa ma feresc…
-Si tu ce crezi?
-Mie mi se pare ca sunt un fel de nastrusnice, grotesti, nefolositoare papusi. Nu le pricep deloc rostul. El crede ca-i vad si ma cearta. Se osteneste, vorbeste, se infurie salbatic. E prost. Nu stie ca-l vad numai si numai pe el.
-Dar bine, de ce?
-Fiindca mi-e drag.
-De ce ti-e drag tocmai de el?
-Asa s-a intamplat. Intr-o zi nu stiu cum parca s-a raspandit in fiinta mea intreaga o mireasma imbatatoare si dulce. Un nume a inceput sa mi se plimbe in minte, prin suflet, pe buze. Un singur nume, al lui. Nu, nu stiu ce s-a intamplat, poate ca stie el. El stie tot…
-Si tu ce stii?
-Il iubesc.
- Si toata ziua ce faci?
-Il astept.
-Si cand vine?
-Ma odihnesc in bratele lui.
- Esti atat de obosita?
-Da, e chinuitor, istovitor sa astepti.!
-Atunci esti nefericita.
-NuFiindca vine.” 
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

1 comentarii:

Ornella spunea...

Cunosc acest dialog din scoala... il aveam intr-un oracol si tin mult la el. Din pacate nu am descoperit de unde vine. Tu stii cine l-a scris. Iti multumesc.

Trimiteți un comentariu