miercuri, 10 august 2011

Ce frumos miroase ploaia!

Dupa o vara grea , plina de praf, plina de emotii de tot felul, plina de oameni, plina de cunostinte noi, plina de "Eu", a venit... a venit ploaia!!! In camera mea miroase a ploaie.  Acoperisuri ude , piriiase ce se scurg la vale, ploaia acum imi spala tot greul din sufletel, toate amintirile neplacute, toate momentele grele prin care am trecut, tot praful din mine ce ma inabusea si face loc pentru ceva nou, FRESH in vara lui 2011! Intra brize racoroase de august pe fereastra mea si ma cheama sa ma trezesc, sa fac un dush rece, sa ma apuc de frumos, sa comunic cu iubitorii de frumos sa iubesc mai intens, sa visez mai indraznet, sa imi amintesc cit de norocoasa sunt ca am obtinut totusi sansa de a vedea Marea si delta Dunarii in vara asta! Ce frumos miroase ploaia, ce frumos rasare viitorul , ce frumoasa esti si cit de deosebita ai fost Vara lui 2011!
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu