duminică, 19 februarie 2012

Dialog :

Un dialog tarziu intre mine si constiinta mea :
Ea: Stop,stop,stop.. Nu! Iti ordon!!! Opreste-te, te distrugi!
Eu: Nu pot sa ma opresc ma stii foarte bine, sunt un om emotional, traiesc orice la maxima intensitate, totul trece prin mine!
Ea:Ok, eu te cunosc si inteleg totul! Insa.. draga mea a venit timpul, timpul sa recunosti ca pe linga oamenii dragi de care ai grija, pe linga prieteni, cunoscuti si strainii tai ce devin in foarte scurt timp "Deosebiti" ai nevoie in primul rind "Tu" de tine si grija ta.
Eu: Eu stiu si am grija de mine!
Ea: Nu, nu e deloc asa , te ucizi singurica, nu esti prudenta deloc, calci pe aceleasi greble de fiecare data! Tu poti sa intelegi faptul ca chiar de esti frumoasa, desteapta, deosebita plina de harisma , asta totul se va egala cu zero daca nu ai sa devii putin mai calculata , mai rece si smechera!
Eu: Tu stii ca eu nu sunt asa! Nu pot, ma voi pierde si oamenii mei dragi nu ma vor mai aprecia pentru ceea ce sunt acum si ii si pot pierde schimbandu-ma!
Ea: Ba poti si nu ai fost numai o data asa. Revino-ti! Incepe a te pretui, da-ti o valoare si arata-le-o si celora din jurul tau! Investeste-ti toata energia, puterea, dragostea, afectiunea si caldura in tine! Eu stiu cum tu esti capabila sa iubesti, de aia te rog indragosteste-te , dar de tine, iubeste..dar pe tine, fii un prieten bun, foarte bun si sincer.. dar cu tine!
Incepe sa cresti , sa te dezvolti ca personalitate si de nu vei pune tu un scut de aparare in fata ta, eu nu am sa pot face asta in locul tau si uite atunci te vei pierde definitiv, te vei ineca si nu vei mai cunoaste niciodata aerul proaspat , usor si curat de la malul fericirii!
Eu: Nu stiu daca am sa pot!
Ea: Ai sa poti.. doar daca ai sa te decizi sa fii fericita!
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu