sâmbătă, 14 aprilie 2012

Panica si pofta

Nu e vina mea ca in unele momente ma trezesc panicata de ideea ca nu am idee unde esti ? ce faci ? si de ce lipsesti atat? Ca uneori sunt atat de neincrezuta in mine, ca am impresia ca nu sunt destul de buna ca sa fii indragostit de mine. Nu, nu e vina mea !
Ma panichez de la orice pentru ca stiu ca  într-un cuplu există întotdeauna unul care suferă şi unul care se plictiseşte: este mai bine de cel care suferă, fiindcă nu se plictiseşte, pe când cel care se plitiseşte, oricum suferă. In momentele cind te faci tacut si disparut pe zeci de ore am impresia ca te-am plictisit si ghici ce fac atunci... corect! Ma panichez!
 Nu am idee ce sa fac cu tine, am fost deprinsa sa te astept , sa astept cuminte pana ma vrei in viata ta, pana vrei sa ma vezi, pana vrei sa ma auzi... si aici e CULMEA, eu nu am asteptat asa lucruri niciodata, daca nu le gaseam la cineva , era simplu, plecam in liniste si pentru totdeuna, de la tine nu am putut niciodata sa plec, habar n-am de ce. E CEVA la mijloc, cert e ca nu stiu daca mai pot astepta ceva .. pentru ca deja pofta se inteteset, pofta sa fiu iubita ,imbratisata , sarutata , sa ma simt unica si irepetabila, importanta si de neinlocuit , sa stiu ca iubitul meu are nevoie de mine ca de aer :) sa fiu ceea cu ce el respira!

 Sunt cu mult mai bine acum.. fiindca mi-am amintit faptul ca I'm the one who's breaking hearts ussualy!

 Pacat ca n-o pot rupe pe a ta, ma simt prea bine cu tine si esti prea deosebit pentru mine..Ma schimbi, ma transformi intr-un mod  neclar si neninteles mie.
 Am o pofta nebuna sa iti arat cum pot iubi , sa fim doar noi, doar noi 2 si tot ce e in jurul nostru sa nu existe pur si simplu, sa ne traim la maxim povestea in cele cateva zile ramase ...tind sa sper ca in momentele cind vei fi acolo sa-ti fie dor si sa-ti para rau ca nu ai profitat din plin de momentele astea in care esti inca aici.

  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu