miercuri, 25 aprilie 2012

Semiintunericul

 .. in linistea asta.. :).. si in acest semiintuneric .. astazi cind eram in drum spre casa imi tot alergau aceste cuvinte prin ginduri. De fiecare data raman foarte placut uimita de calmul si linistea care o am alaturi de tine. Stau cu sufletul la gura si astept fiecare rosu de semafor .. astept sa ma scald din nou in atentia ta si sa fiu alintata cu sarutul tau.. Maestro Fm <3 pe fundal si vocea ta extrem de calda si draga , care-mi tot explica ceva (nu conteaza ce ).. si in acele momente realizez de fapt cit de mult tin la tine si cit de mult insemni pentru mine..
 Frumosul meu.. fiecare clipa petrecuta alaturi de tine este una extrem de fericita.. si acum.... iti MULTUMESC(multumesc,multumesc,multumesc,multumesc) ca existi in viata mea :*:*
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu