vineri, 13 aprilie 2012

Atat de mult

As vorbi atatea cu tine, despre orice, orice simt, orice gindesc,orice fac, orice citesc,orice scriu, orice vad, orice.. De ce nu vreau sa am secrete fata de tine? De ce nu pot sa fac ceva si sa fie secretul meu? De ce-ti povestesc orice detaliu care conteaza si nu conteaza? De ce eu cred ca pe tine asta te intereseaza?
Continui sa-mi doresc sa-ti spun atat de multe si am asa o frica ca nu am sa reusesc.. si ai sa pleci din viata mea fara sa ma cunosti cu adevarat. Te vreau atat de mult , tot timpul, in orice secunda...
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

2 comentarii:

Bazil spunea...

Fain, chiar e super ce ai scris mai sus :)

Ella spunea...

Multumesc, secretul e sa scrim ce simtim :)

Trimiteți un comentariu