vineri, 23 martie 2012

Sufletul meu e o arta.

Se spune ca arta o obtinem numai in urma unei dedicari totale, numai dupa ce riscam cu tot si traim la maxim nasterea ei. Se spune ca e o batalie impotriva mortii, se spune ca este dorinta omului de a se exprima, ca este un raboi in care esti singur impotriva tuturor.. Recitind rind cu rind, cuvint cu cuvint am inteles, toata pagina de fapt era o definitie a starii sufletului meu in anumite perioade din viata. Un suflet incapatinat te impune de zeci de ori sa stai fata in fata cu tine, sa duci dialoguri lungi cu insasi tu, fara sa te consideri un nebun. Insa arta in primul rand e abilitate! Sufletul la fel e o abilitate si stii? Nu toti o au, m-am convins de asta , sunt sigura de asta! Sufletul meu nu e deloc o lumina ce ma reflecta , ci mai degraba un ciocan ce imi da forma. Il iubesc, tot timpul ,cu toate ca ma enerveaza destul de des si ma pune la incercari in fiecare zi. Eu am inteles un lucru Sufletul meu e o arta pe care merita sa o privesti, asculti , scrii, citesti sau sculptezi.
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu