marți, 13 martie 2012

Just a Story!


Il iubesc si nu exista nici o indoiala in asta.
Insa iubirea asta contrazice tot ceea ce sunt eu. Si de aici toata durerea.
Traiesc in haosul asta de mult prea mult timp sperand ca ceva se va intampla pana la urma. Desi stiu ca tot ceea ce se poate intampla e sa treaca timpul si sa raman cu regrete. Intotdeauna ramai cu regrete cand lasi timpul sa decida in locul tau.
Am incercat sa fug de iubire atat timp stiind de capcanele ei. Am intrat ca un soarece la bucatica de branza constienta fiind ca o sa ma doara oricat de desteapta m-as crede eu.
Am fost plecata in ginduri si absenta la orice alta discutie ce nu-l privea direct pe el  pentru aproape o luna. O excursie luxoasa, ireprosabila si gresita, care mi-a incarcat inima cu cateva tone. Am ajuns in sfarsit de februarie  obosita si tacuta. Si asa sunt de cateva saptamani.
Era  atat de evident ca Mr Honey nu avea nevoie de afacerea asta cu Love,Friendship & others. Dar eram prea entuziasmata ca sa recunosc asta. De fapt cred ca din prima zi observasem ca inca ii mai spune "prietena mea"  si nu prea foloseste trecutul cind vorbeste de ea daca i-as spune ca -i simteam prezenta ei in fiecare clipa si moment de "noi " ar  crede ca exagerez.
Totul ar fi foarte bine daca inima mea ar merge mana de mana cu ratiunea si ar lasa sa pluteasca totul pe apa sambetei..caci nu pot accepta sa fiu doar o optiune in viata lui,cand pot fi o prioritate pentru altcineva..Vad asta, simt asta zi de zi.. in ochi  si imbratisari straine !Exista viata si dupa el...Exista noi inceputuri,noi iluzii!
Astea fiind spuse  nu sunt bine deloc. Pe 4 zile m-am intors acasa in mine. Si m-am  hotarat sa raman aici, si am de gind sa ma decid o data pentru totdeauna pe ce drum o iau.
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu