joi, 10 mai 2012

Lectii de viata

 In fiecare dimineata dispozitia si dorintele sunt unele diferite, de cele de ieri ,sau maine. In unele zile am cautat ceva nou, noi provocari, am cautat noi lectii de viata cu toate ca mereu exista acea parte din mine care striga disperata  "Te indrepti spre o noua cazatura", nu neg au fost dimineti in care am ascultat de ea si alte dimineti(de cele mai multe ori) cand am inabusit-o cu un ras plin de viata si o melodie vesela , sa nu ma ia frica si sa ma razgindesc :).
 Cu inima plina de speranta am strigat lumii intregi idealurile mele, de adolescenta batrina,cum iubesc sa ma consider de la o vreme incoace, de cele mai multe ori asteptam aplauze, tot ceea ce primeam erau ploi de critici.
  Au mai existat și momente in care ranile trecutului m-au tinut legata de acel scaun al fricii , acel scaun atat de incomod si pufos pe care multi raman asezati ani intregi .
 O prietena de-a mea, acum, cateva luni facea glume , spunea ca sunt o naiva inraita si ca nu realizeaza cum dupa atatea caderi ma pot indragosti cu aceeasi ochi legati, am ras si eu in hohote, o fi fost o isterie ca acceptasem adevarul meu vechi ,sau un semn de acord cu ea nici acum nu stiu.
 Dintre aceste doua perioade din viața mea prefer zilele in care am riscat , in care am gresit dar m-am ridicat . Nu mereu am fost mai puternica dar pana la urma suntem tot oameni si avem slabiciunile noastre , iar slabiciunea mea e sa fiu o indragostita naiva :) . 
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu