marți, 24 iulie 2012

În 2oi

Am avut o perioada incarcata, dificila, complicata  si obositoare in viata mea. Putini stiu asta,pentru ca am spus-o doar catorva persoane.In perioada urmatoare nu mai vreau sa ma gandesc la aceste lucruri.Singurul lucru la care vreau sa ma gandesc sunt zilele pe care le voi petrece alături de el,de omul care ma sustine neconditionat si in care gasesc un izvor nesfârșit de siguranță, de fericire si de iubire .Am avut zeci de probleme si amandoi stim ca o sa mai vina si altele.
Insa cred ca meritam cateva zile ,doar ale noastre,niste zile in care viata sa se rezume doar la noi doi,in care sa fim cat mai departe de rautate , negativ, oboseala si rutina .Am avut parte de asa o perioada grea in ultimele luni,  incat cateva zile departe de lume ne vor fi mai mult decat suficiente.
Nici nu-mi vine a crede ca voi petrece atatea clipe  alaturi de el ,al meu.Zile din acelea de liniste,calm si relaxare.Vom strabate zone frumoase si vom avea parte de momente pline de noi.Voi fi alaturi de cel mai bun barbat si in bratele lui ma voi simti cea mai norocoasa femeie din lume.(
                                       Asa ca continui sa visez la acel 20.
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu