luni, 4 iunie 2012

Astăzi.

.. după o lucrare de curs sustinută, plină de senzori  și automatizări.. linistită stau în patuț și mă reîndrăgostesc de poezie :)


Te voi pândi ca un hoţ de iubire,
Să te văd, să te simt, ca să pot trăi,
Să te aud râzând de fericire,
Şi-al tău cristalin în suflet l-oi opri.
Cu lacrimi şiroaie pe umbră îţi alerg
,Iar locurile atinse cu patimi le sărut,
Că-mi eşti în minte şi nu pot să te şterg,
Şi-a mele sentimente, nu par a fi trecut.



  Te-ai reîntors…
După o tăcere lungă mormântuală,
Cel mai frumos sunet ce poate fi auzit,
Este a ta voce blândă, senzuală,
Ce învie sentimentele ce au murit.
Singura lumină ce poate să lucească,
După întunericul ce viaţa a vrut să mi-odeşire,
 Este cea venită din privirea-ţi îngerească,

Un vechi luceafăr reîntors la a sa iubire
.După frigul ce iubirea doreşte a îngenunchea
,Făcând-o să se simtă stingheră şiumilă,
Unica căldură ce mai poate radia,
Este cea din sufletu-ţi pur de copilă.
Iar după tristul meu destin primit,
Singura plăcere ce mi-am dorit s-apară,
Ai fost tu fiinţă cu trup nepreţuit,
Ce ai adus iubirea de odinioară.
Te-ai reîntors la mine chip de soare,
După atâta suferinţă ce-am purtat,
Sunt fericit acum, dar ştii tu oare,
Cât în durerea mea eu te-am strigat…?

  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu